יום שלישי, 13 בפברואר 2018

הפעלה ודף עבודה לכבוד יום האהבה - קובץ חינם להורדה

בכל שנה, אני מכינה עבור הילדים אתגר חדש לכבוד יום האהבה בסגנון "מצא את המטמון". אני מפזרת ברחבי הבית רמזים שונים, המכילים אתגרים בנושא החג, (מה שאומר הרבה לבבות, ורוד ואדום) ולמעשה הילדים רצים מחדר לחדר ועושים יצירות ומשחקים במשחקי חשיבה ועושים כיף גדול כמובן.  ניתן לקרוא על כך ברשומה מהעבר (תקליקו על הקישור). 


השנה אני מכינה אתגר נוסף, והפעם הכנתי גם משחק חשבון פשוט עם הטלת קוביה. ניתן להוריד את הקובץ כאן.

הכלל הוא כזה, כל ילד בוחר צבע איתו יצבע את הלבבות שלו. לאחר בחירת הצבע, מטילים בתורות את הקוביה, וצובעים את מספר הלבבות כמספר שיצא על הקוביה. המנצח הוא בעל הלבבות הרב ביותר. פשוט ונחמד. מכיוון שעדיין לא שיחקנו, ואני רק בשלבי ההכנה, אין לי תמונות מעניינות להראות לכם בזמן האקשן. אבל את הקובץ החלטתי לשתף בהקדם האפשרי. תהנו!


וחג אהבה שמח לכולם!

 
מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, לעולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...