יום שישי, 19 בינואר 2018

המלצה על ספר לגו

כשיספרתי לכם אתמול על השיטה היעילה והנוחה שמצאנו לארגון הלגו, ציינתי שבספרי ההדרכה ההוראות מחלקות את חלקי הלגו השונים לפי צבעים, ולכן חשוב לארגן את הלגו לפי צבעים גם כן. 
ועל איזה ספרי הדרכה דיברתי בדיוק? בשוק יש המון ספרים, והשאלנו המוני ספרים בספרייה המקומית, ואני חושבת שמצאנו את המועדף עלינו. יש כמה ספרים בסדרה הזו, ואני הזמנתי לנו און-ליין את הספר שבתמונה.


כל כך אהבנו אותו כשנתקלנו בו בפעם הראשונה בספרייה, שהייתי חייבת לרכוש עותק משלנו. אני חושבת שהספר מצויין לבנאים המתחילים, גיל יסודי וחטיבת ביניים. ההוראות פשוטות, והרעיונות פשוטים גם כן. בן החמש שלי מסתדר עם קצת עזרה מההורים. ואת המכונית שבתמונה למטה הוא בנה לחלוטין לבד.



ספר בסגנון מעולה גם להשראה. למשל מצאנו בספר תמונה של בריכת שחייה, אז ליאם החליט לבנות בריכה גם כן, אבל בסגנון משלו. העמוד בספר עם הבריכה.


והבריכה של ליאם. אפילו יש לנו ג'קוזי בפינה השמאלית למעלה.



אמנם הספר מופץ רק באנגלית, אבל לדעתי האישית התמונות מדברות בעד עצמן, והילד יכול לעיין בתמונות ובהוראות ללא בעיה. ומקסימום, הורים יכולים לבוא לעזרה ולתרגם :)




בנייה מהנה לכל חובבי הלגו!




מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, עולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...