יום שבת, 18 בנובמבר 2017

כשילד פוגש לוח מחיק - כיצד ללמד את הילד מספרים, אותיות וצורות גאומטריות בקלות ובמהירות

עוד לא פגשתי ילד שלא אוהב לכתוב על לוח מחיק. זה ישר הופך אותו ל"כמו" גדול, כמו המורה בבית ספר או בגן אולי? לא יודעת ממה נובעת המשיכה לטושים מחיקים וללוח לבן, אבל אני מנצלת את הנתון הזה למשחקים ללימוד אותיות, צורות גאומטריות ומספרים. והנה משחק ששיחקתי עם ליאם (בן חמש). 


כתבתי על הלוח אותיות שונות, בסדר רנדומלי. 



והתחלנו לשחק. אני אומרת אות, וליאם אמור למצוא אותה ולמחוק אותה. המשכנו עד שכל האותיות נעלמו מהלוח.



ואז עברנו למספרים עגולים. אותו העיקרון. אני אומרת מספר, וליאם מוצא אותו ומוחק אותו.



ליאם כל כך אהב את המשחק הזה שהמשכנו עוד ועוד. אחרי המספרים עברנו לצורות גאומטריות. 



בסוף גם התחלפנו בתפקידים, וליאם צייר ואני מחקתי. 


פשוט וכייפי.


מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי, עולם היצירה עם פעוטות וילדים. שם ניצור, נשחק ונשלב את שניהם יחד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח אם תשתפו מנסיונכן ותשאירו תגובה. כל התגובות מתקבלות בברכה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...